آموزشهای مقدماتی – 5 نکته مهم در آموزش اندازه گیری انواع لباس

آموزش اندازه گیری انواع لباس – 5 نکته مهم

آموزش اندازه گیری انواع لباس یکی از اصول مهم و اصلی در خیاطی است و شما باید بتوانید به خوبی لباس های مختلف را اندازه گیری کنید. برای اندازه گیری لباس های مختلف شما باید به موارد زیادی دقت کنید. به همین دلیل یک آموزش کاملا حرفه ای برای اندازه گیری های لباس های مختلف به روش بدون الگو برای شما تهیه کرده ایم . این آموزش ها به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد. شما میتوانید به راحتی با مشاهده این آموزش ها اندازه لباس های مختلف را خودتان به تنهایی انجام دهید .

مخاطب این سایت افرادی هستند که دوخت لباس را بلد بوده و به دنبال ارتقاء مهارت خود در زمینه خیاطی بدون الگو هستند.

آموزش های قرار داده شده در این سایت صرفا شامل آموزش های برش لباس است .

خاله یاردا ارائه دهنده آموزش خیاطی بدون الگو

سایت خاله یاردا به عنوان ارائه دهنده آموزش خیاطی بدون الگو، تمام تلاش خود را کرده است که این آموزش ها را به صورت کامل و کاربری در اختیار شما قرار گیرد. خاله یاردا به عنوان ارائه دهنده آموزش برش لباس بدون نیاز به الگو در ایران شناخته می‌شود. آموزش خیاطی بدون الگو در سال‌های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. شما می‌توانید به راحتی و با استفاده از آموزش‌های ارائه شده در این سایت برش‌های خود را بدون نیاز به الگوی اولیه انجام دهید.

سایت آموزش خیاطی بدون الگو خاله یاردا

نکات مربوط به دوره آموزش اندازه گیری انواع لباس:

در فرایند آموزش اندازه گیری انواع لباس به نکات اصلی اشاره شده است. با این حال هر یک از لباس ها و دوره های معرفی شده در این سایت نیز دارای یک دوره پایه و رایگان هستند که در آن به نکات مهم مربوط به همان دوره اشاره شده است. در اینجا ما به 5 نکته اصلی در فرآیند اندازه گیری انواع لباس اشاره می کنیم . در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید به دروس پایه و رایگان ارائه شده در هر دوره مراجعه کنید .

  • برای برش لباسهای تمام قد و به اصطلاح (ماکسی)قبل از اندازه گیری ، لازمه کفشی را که تصمیم به استفاده به همراه لباس مورد نظر را دارید بپوشید چون اندازه پاشنه کفش روی اندازه تمام قد تاثیر محسوس دارد.
  • جهت برش لباسهای جذب یا مجلسی باید قبل از اندازه گیری لباس زیر خود را که تصمیم به استفاده آن به همراه لباس مورد نظر را دارید بپوشید چون اندازه دور سینه با استفاده از انواع مدلهای لباس زیر ، متغیر خواهد بود.
  • دقت کنید لباس انتخابی شما برای برش مناسب چه فصلی است؟ مثلا برای برش پالتو زمستانه باید قبل از اندازه گیری، لباس فرعی، مثل بلوز که تصمیم به استفاده آن به همراه لباس مورد نظر را دارید بپوشید و بالعکس برای برش لباسهای تابستانه یا جذب قبل از اندازه گیری نباید لباس ضخیم بپوشید قطعا پوشیدن یا نپوشیدن لباس فرعی روی تمامی اندازه گیری ها تاثیر خواهد داشت.
  • اگر لباس انتخابی شما برای برش ،یقه باز،آستین کوتاه و مجلسی است و لازمه به همراه زیورآلات خاصی استفاده شود، باید قبل از اندازه گیری آنها را بپوشید چون مثلا اندازه بلندی گردنبند روی اندازه بازی یقه موثر است.
  • این روش اندازه گیری ویژه و مختص برش به روش بدون الگو است .

آموزش رایگان

آموزش ها به صورت رایگان و با قابلیت مشاهده آنلاین در اختیار شما قرار داده شده است. شما میتوانید این آموزش ها را در ادامه مشاهده نمایید.

آموزش های رایگان مقدماتی و روش اندازه گیری انواع لباس ها

روش تشخیص پشت و رو و راه و بیراه انواع پارچه ، روش شکافتن آسان دوخت چرخ و سردوز

نکته مهم

تمام فایل های ویدئویی دارای واترمارک و لیبیل مخصوص سایت خاله یاردا بوده و هر گونه کپی برداری و استفاده غیرقانونی به راحتی قابل شناسایی و پیگیری قضایی خواهد بود.

درس پایه - روش اندازه گیری بلوز، پیراهن و مانتو عنوان پیشفرض
درس پایه - روش اندازه گیری شلوار و دامن شلواری عنوان پیشفرض
درس پایه - روش اندازه گیری دامن عنوان پیشفرض
درس پایه - روش تشخیص پشت و روی انواع پارچه عنوان پیشفرض
درس پایه - روش تشخیص راه و بیراه انواع پارچه عنوان پیشفرض
درس پایه - روش شکافتن آسان دوخت چرخ خیاطی عنوان پیشفرض
درس پایه - روش شکافتن آسان دوخت سردوز عنوان پیشفرض
Hossein_Barati وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *